Development Center (DC)
Az Assessment Centerhez (AC) hasonló komplex vizsgálati módszer, mely több szempontból - akár több alkalommal is - vizsgálja a résztvevők olyan vezetői, interperszonális stb. képességeit, amelyekről csak gyakorlatok során lehet képet kapni.
A résztvevők legtöbbször a cégeknek olyan vezetői, vagy szakemberei, akiknek fejlődése, fejlesztése a cég sikerességének szempontjából döntő fontosságú.
A DC igénybevétele támogatja más HR rendszerek működését: pl. a karrierfejlesztést, a készségfejlesztő képzési tervek kialakítását.
A DC gyakorlatainak kialakításánál nagyon fontos, hogy legyen lehetőség minden résztvevő képességeinek felmérésére, teljesítményük összehasonlítására, és az értékelés alapján a fejlesztési célok megfogalmazására.
A DC előnyei közé tartozik, hogy a résztvevőknek lehetőségük van a saját erősségeik és fejlesztendő területeik megismerésére, valamint a visszajelzés alapján a fejlődési irányok meghatározására. A DC segíti a résztvevők önismeretének, önbizalmának, motivációjának és teljesítményének növelését, valamint a munkahelyi kihívásokkal, változásokkal, konfliktusokkal való megbirkózását. A DC hozzájárul a résztvevők karriertervezéséhez, a személyes és szakmai fejlődéséhez, valamint a munkahelyi elégedettségéhez és elkötelezettségéhez.
A DC kihívásai közé tartozik, hogy a résztvevőknek meg kell felelniük a magas elvárásoknak, a stresszes helyzeteknek, a szimulált feladatoknak, valamint a folyamatos megfigyelésnek és értékelésnek. A DC során a résztvevőknek szembe kell nézniük a saját gyengeségeikkel, hibáikkal, hiányosságaikkal, valamint a kritikus visszajelzésekkel és javaslatokkal. A DC eredményei nem feltétlenül felelnek meg a résztvevők önbecsülésének, önértékelésének, önképének, karrier elképzelésének stb. A DC sikere nagyban függ a résztvevők nyitottságától, hajlandóságától, képességétől és akaratától a fejlődésre.
- 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni Részletek Jegyek
- 2024.05.14Mesterséges intelligencia használata a marketing munkában Képzésünk célja, hogy bemutassuk 2024-ben mi mindenre képes a mesterséges intelligencia, használata mennyire meg tudja könnyíteni a marketing szakemberek - vagy erre a pályára készülők - munkáját. A képzés során a résztvevő megtanulja, hogy milyen kiaknázatlan lehetőségek rejlenek a mesterséges intelligenciában. Ezen túl megtanulja, hogy a különböző AI eszközöket milyen stratégiai kombinációban érdemes használni a lehető legnagyobb hatékonyság elérése érdekében. Részletek Jegyek
- 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat. Részletek Jegyek
Gazdaságilag nem aktívak azok, akik nem sorolhatók sem a foglalkoztatottak, sem a munkanélküliek csoportjába. Teljes cikk
A munkanélkülieknek a gazdaságilag aktív népességen belüli aránya. Teljes cikk
A gazdaságilag aktívak aránya a népességen belül azt mutatja meg, hogy a népesség hány százaléka vesz részt a munkaerőpiacon, azaz a... Teljes cikk
- Melyek a legnagyobb üzleti szolgáltatóközpontok? - Itt a lista 4 hónapja
- Z generáció megtartása, rugalmas munka: ilyen volt 2023 az üzleti szolgáltató központoknál 5 hónapja
- A 10 leggyorsabban növekvő HR toborzási szolgáltató: itt a HR Portál - OPTEN listája 8 hónapja
- Munkaerőpiaci kilátások és karrierlehetőségek a 21. században: egy átfogó áttekintés 10 hónapja
- A mesterséges intelligencia sem tudja kiszorítani az élő munkaerőt a telefonos ügyfélszolgálatokból 11 hónapja
- Ezreket képzett át call centeresből lakberendezési tanácsadóvá az IKEA 12 hónapja
- Fejlődniük kell a BSC-knek munkaerő-megtartásban 12 hónapja
- Átadták, így néz ki a Kostal új budapesti irodája - képekkel 1 éve
- Dethronement at the top - these are the biggest training companies 1 éve
- Önálló vállalatot alapít az Audi Hungaria a Shared Competence Center szolgáltatásai számára 1 éve
- The business service sector offers long-term career paths 2 éve