Célcsoportok
Egy szervezet célcsoportja olyan embereket jelöl, akik leginkább fogékonyak egyes termékekre, szolgáltatásokra, üzenetekre. A kommunikációs stratégia egy vagy több célcsoportot kíván befolyásolni oly módon, hogy a célszemélyek a közvetített üzeneteket befogadják, megértsék, és ez a kommunikátorok által kívánt hatást érje el.
A humánerőforrás menedzsment oldaláról nézve egy szervezet célcsoportjai az aktuális üzleti és munkaadói célok alapján kerülnek meghatározásra. Minél több információval rendelkezik a szervezet a célcsoportjairól, annál inkább képes lesz olyan munkaadói márkát kialakítani, ami vonzó lehet számukra. A HR kommunikáció biztosítja, hogy a munkaadói márkáról/ajánlatról tudjanak a célcsoportok, és a kommunikációs stratégia célja szerint cselekedjenek. Más üzenetet és megközelítési módot alkalmazunk például a diákok, a gyakorlottal rendelkező álláskeresők, vagy a konkurenciánál dolgozó potenciális szakemberek megszólítására. Ha a kommunikáció megkezdése előtt elmarad a célcsoport meghatározása, nem csak többlettköltségre számíthatunk, de téves üzeneteinkkel akár negatív hatást is elérhetünk.
- 2024.05.23Külföldiek foglalkoztatása Magyarországon – Dr. Fehér Dániel Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismeretiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni. Részletek Jegyek
- 2024.05.24Kiváló vezető képzés Tanteremben, 6 képzési napon, 4 szakmai vezetőtől tanulhat kis létszámú csoportban alap vezetői kompetenciákat, hogy HR vezetőként is versenyképes legyen! Most 15% kedvezmény! Részletek Jegyek
- 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat. Részletek Jegyek
- 2024.06.13Tudatos delegálás - vezetői tréning Programunk két fontos vezetői készség fejlesztésére irányul. Az egyik a tudatos delegálás, mint elengedhetetlen vezetői időfelszabadító, munkatárs-fejlesztő készség, a másik az ehhez szükséges asszertív kommunikáció, amely ezt a folyamatot segíti. Részletek Jegyek
Magyarország első országos reprezentatív produktivitás kutatása egyebek közt arra keresett választ, hogy a hazai fehérgalléros dolgozók napi... Teljes cikk
Március 8-án ünnepeljük a nemzetközi nőnapot. Azonban az egynapos ünneplésnél sokkal fontosabb, hogy a nők minden nap komfortosan és biztonságosan... Teljes cikk
Egy mesterséges intelligencia (AI) alapú alkalmazásnak köszönhetően többé nem kell órákat töltenie a munkavállalónak a hosszabb szabadság alatt... Teljes cikk
- Felsővezetők a Linkedinen: hogyan lehet jól csinálni? 1 hónapja
- A dolgozók kétharmada heti 1-2 meetinget időpocsékolásnak tart 2 hónapja
- Ennyien dolgoztak a kommunikációs iparágban tavaly 2 hónapja
- PREXA 2024: elindult a nevezés 2 hónapja
- Nincs több email áradat szabadság után - így segít az AI felvenni újra a fonalat 3 hónapja
- Így tudják megszólítani a Z generációs munkavállalókat a vállalatok 4 hónapja
- Óriási veszteségeket okoz a cégeknek az "interjúhalál" 6 hónapja
- Mi vonz a munkahelyre és mi tart ott? Itt egy friss kutatás 7 hónapja
- Egyre több fiatal támogatja a szakszervezeteket az USA-ban 9 hónapja
- Amikor a fejünk fölött döntenek 10 hónapja
- Melyik a jobb opció: kész belső kommunikációs szoftver vásárlása vagy saját fejlesztése? 10 hónapja