Call-center az ügyfélmegtartó erő
Egyre nagyobb hangsúlyt kapnak a vállalatoknál a telefonos ügyfélszolgálatok. A piaci tapasztalatok és kutatások ugyanis azt mutatják, hogy a vevők sokkal erősebben kötődnek azokhoz a márkákhoz, ahol a termékkel kapcsolatos problémájukra választ találnak - járt utána a Népszabadság.
Szükség is van erre, a call-centeres munkatársak ugyanis a óriási stressznek köszönhetően általában 1-2 év alatt kiégnek, különösen azoknál a cégeknél, ahol nem biztosítanak megfelelő körülményeket a munkához, és nem engedik felállni őket a gép mellől fél óránként legalább öt percre.
Elemzők szerint a telefonos ügyfélszolgálatok piaca hazánkban 30 százalékosan épült ki, ami körülbelül 3-5 ezer call-centeres munkaerőállományt jelent, ebből kétezer főt az amerikai érdekeltségű Sykes Közép-Európa Kft. tart el. Túri Péter ügyvezető a sikert abban látja, hogy náluk a call-centeres tevékenység nem csupán az ügyfelekkel való kapcsolattartást jelenti, hanem visszacsatolást a továbbfejlesztéshez és hatékony marketinget - írja a Népszabadság.
- 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni Részletek Jegyek
- 2024.05.14Mesterséges intelligencia használata a marketing munkában Képzésünk célja, hogy bemutassuk 2024-ben mi mindenre képes a mesterséges intelligencia, használata mennyire meg tudja könnyíteni a marketing szakemberek - vagy erre a pályára készülők - munkáját. A képzés során a résztvevő megtanulja, hogy milyen kiaknázatlan lehetőségek rejlenek a mesterséges intelligenciában. Ezen túl megtanulja, hogy a különböző AI eszközöket milyen stratégiai kombinációban érdemes használni a lehető legnagyobb hatékonyság elérése érdekében. Részletek Jegyek
- 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat. Részletek Jegyek
Tudja mi a különbség a sales manager, a business development manager és account manager munkakörök között? A gyakorlatban nem sok: az... Teljes cikk
Bár a tendencia javulást mutat, még mindig bátorítani, biztatni kell a fiatal lányokat, hogy az úgy nevezett STEM szakmák vagyis a tudomány, a... Teljes cikk
A MÁV éppen teszteli, hogy bizonyos járatok jegyvizsgáló nélkül közlekedjenek. A Vasutasok Szakszervezetének képviselője úgy gondolja, ez... Teljes cikk
- Megbízási szerződés vagy munkaszerződés? Megbízási jogviszony vagy munkaviszony? - így lehet eldönteni 2 hónapja
- Idegenrendészeti törvény: első tapasztalatok - szakmai tájékoztató reggelit szervez az Expat Center 2 hónapja
- Az új valuta a home office, Magyarország vonzó BSC-célpont 2 hónapja
- Köves Slomóékhoz kerülhet a Veres Péter Gimnázium 2 hónapja
- Minden, amit az új idegenrendészeti törvényről tudni kell - szakmai tájékoztatót szervez az Expat-Center 2 hónapja
- Új márka- és marketingkommunikációs igazgató a Yettelnél 3 hónapja
- Az üzleti hallgatók készen állnak a mesterséges intelligencia munkahelyi használatára 3 hónapja
- "Ne hagyjuk magunkat" - utolsó soraival a nőknek üzent az államfői tisztjéről lemondó Novák Katalin 3 hónapja
- Melyek a legnagyobb üzleti szolgáltatóközpontok? - Itt a lista 4 hónapja
- Z generáció megtartása, rugalmas munka: ilyen volt 2023 az üzleti szolgáltató központoknál 5 hónapja
- Szijjártó Péter kitüntette az Audi Hungaria elnökét 6 hónapja