kapubanner for mobile
Megjelent: 19 éve

Bérügyvitel: Új program a bérszámfejtésben - új korszak?

Több mint egymillió magyar munkavállaló bérszámfejtése kerül át a következő két évben Microsoft platformra. Az új program a Windows korszakában is népszerű.

A NEXON hazánk piacvezető humáninformatikai szolgáltatója. A cég legfontosabb terméke a BERENC bérügyviteli rendszer, melynek októberben jelent meg új, immár Windows alapú verziója, a nexONBÉR. Ezzel várhatóan több mint egymillió magyar munkavállaló bérszámfejtése kerül át a következő két évben Microsoft platformra.

A BERENC-et hazánk több mint kétezer vállalata használja, ezzel a bérügyviteli rendszerrel számfejtik többek között az Állami Számvevőszék, a Magyar Tudományos Akadémia intézményei, a Cora, a Herendi Porcelánmanufaktúra, a Nestlé Hungária, a Pannon GSM, a Sara Lee Kávé és Tea Rt., a Zwack Unicum és a CIB Bank dolgozóinak bérét. A program a Windows korszakában is népszerű, köszönhetően a gazdag funkcionalitással párhuzamosan megvalósuló egyszerű kezelhetőségének, kimagasló teljesítményének és költséghatékony működtetésének. "A BERENC megújításának igénye nem is a felhasználóktól-, hanem a számítógépes infrastruktúráért felelős informatikusoktól ered." - nyilatkozta Angyal Gábor, a NEXON kereskedelmi igazgatója.

A BERENC új, Windows alapú verziója, a nexONBÉR több mint másfél évtized tapasztalatait koncentrálja, így megőrizte elődje könnyű kezelhetőségét és összes funkcióját. Moduláris felépítésének, skálázhatóságának, illetve nagy teljesítményének köszönhetően a leghatékonyabb bérszámfejtési megoldást kínálja az ügyfelek számára, legyen szó akár több ezer fős gazdálkodó egységről, közepes- vagy kisvállalkozásról, vagy a bérszámfejtést fő tevékenységként végző könyvelőcégről. "Körültekintően megvizsgáltuk a hazánkban kapható bérügyviteli rendszereket, majd a nexONBÉR mellett döntöttünk, mert úgy találtuk, hogy ez a rendszer ad választ a humánügyvitel minden kérdésére, és így a legátfogóbb megoldást jelenti számukra." - mondta Mészáros Éva, az OBI Hungary Franchise Center Kft. személyügyi szervezője.

A program moduljai - munkaügy, OEP ellátások, családtámogatás, általános lekérdezések és kafetéria - átfogó módon lefedik a bérügyvitel összes területét. A nexONBÉR integrálható többek között a BAAN, EXACT, MFG-PRO, Oracle Financial, Microsoft Business Solutions Axapta és Microsoft Business Solution Navision, ROSS, SAP, TÜSZ, rEVOLUTIONS Iroda++ és a Zenit vállalatirányítási rendszerekkel.

Az új rendszerhez a NEXON jelenlegi ügyfelei licenszdíjmentesen juthatnak hozzá, a telepítésben, illetve az átállásban a NEXON szakemberei segítenek. "Természetesen jelentős erőforrás-átcsoportosítást hajtottunk végre annak érdekében, hogy a nexONBÉR-re történő áttérést segítsük." - nyilatkozta Ocskay Szilárd, a NEXON ügyvezető igazgatója.

Az új ügyfelek számára pedig a megújult bérügyviteli rendszer nem csak megnövelt funkcionalitása és korszerűsége miatt jelent vonzó választást, hanem azért is, mert a NEXON a rendszer futtatásához szükséges Microsoft SQL adatbázist jelentős kedvezménnyel kínálja.

A cég egészen 2006 végéig folytatja korábbi rendszerének támogatását is, így a jelenlegi ügyfeleik eddig az időpontig folyamatosan tudnak átállni az új verzióra.
  • 2024.05.23Külföldiek foglalkoztatása Magyarországon – Dr. Fehér Dániel Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismeretiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.24Kiváló vezető képzés Tanteremben, 6 képzési napon, 4 szakmai vezetőtől tanulhat kis létszámú csoportban alap vezetői kompetenciákat, hogy HR vezetőként is versenyképes legyen! Most 15% kedvezmény!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.13Tudatos delegálás - vezetői tréning Programunk két fontos vezetői készség fejlesztésére irányul. Az egyik a tudatos delegálás, mint elengedhetetlen vezetői időfelszabadító, munkatárs-fejlesztő készség, a másik az ehhez szükséges asszertív kommunikáció, amely ezt a folyamatot segíti.info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Ezért használja titokban sok dolgozó az AI-t

A munkahelyek alig több mint negyede tervezi, hogy idén generatív AI-képzést kínál dolgozóinak. Teljes cikk

Alacsony kódú technológiák - Így alakulhat át a munkaerőigény a szoftverpiacon

Az elmúlt években állandó slágertéma volt a globális informatikushiány, majd elkezdtek záporozni a hírek a techszektorban zajló tömeges... Teljes cikk

Minél több a mesterséges intelligencia a munkahelyen, annál rosszabb a dolgozók életminősége?

Az új technológiáknak, köztük a teljesítményt mérő eszközöknek, robotoknak és mesterséges intelligencia alapú szoftvereknek való kitettség a... Teljes cikk