Bemutatkozik Magyarország legnagyobb létszámú informatikai szolgáltatója
Az IT Services Hungary bepillantást nyújtott a média képviselőinek a kulisszák mögé, lehetővé téve, hogy testközelből ismerkedjenek meg egy infokommunikációs szolgáltató központ működésével. Az ITSH tevékenységének mélyebb megismerése érdekében készült el az alábbi összefoglaló anyag a vállalat működésével kapcsolatos információkról.
A vállalat rövid kronologikus története:
Díjak, elismerések:
A vállalat megalakulása óta folyamatosan és dinamikusan fejlődik, a munkavállalók létszáma a kezdeti 405-ről mára 3200 főre bővült. Ezzel az ITSH a szektor legnagyobb munkáltatójává vált. Mivel a vállalat külföldi megbízásokat teljesít elsősorban, rendkívül fontos a nyelvismeret munkatársai körében. Dolgozóik 82 százaléka beszél angolul, 56 százaléka németül és 13 százaléka egyéb idegen nyelven. A garantált minőség fenntartása érdekében, folyamatosak a vállalaton belüli nyelvi és IT szakmai tréningek, képzések.
Az Aon Hewitt és az AIESEC Magyarország 247 hazai céget összehasonlító "Munkáltatói Márka Kutatása" szerint az IT Service Hungary Magyarország legismertebb és 3. legvonzóbb munkáltatója az IT iparág iránt érdeklődő, angol és német nyelveket beszélők körében.
A tudásba fektetnek
Magyarország legnagyobb ICT munkaadójaként az IT Services Hungary egyik leghangsúlyosabb értéke munkavállalóiban rejlik. Képességeik, tudásuk és szakértelmük fontos részét képezi a vállalat mindennapi életének, jelenének és jövőjének egyaránt.
A képzett és megfelelő szaktudással rendelkező kollégák folyamatos biztosításának érdekében az ITSH hét, magyarországi oktatási intézménnyel ápol szoros, partneri kapcsolatot. A Debreceni, Miskolci és Pécsi Egyetemeken, illetve a Nyíregyházi főiskolán az intézményekkel közösen biztosított képzéseken, a Brassai Sámuel Gimnázium és Műszaki Szakközépiskolában, valamint a Mechwart András Gépipari és Informatikai Szakközépiskolában pedig OKJ-s tanfolyamokon vehet részt, közel 150 fiatal.
A vállalat a jövőbeni munkavállalók mellett, jelenlegi munkatársaira is kiemelt figyelmet fordít. A kollégák számos belső képzés közül válogathatnak. A szakmai fejlődést elősegítő IT kurzusok mellett, soft-skills tréningeket és nyelvtanulási lehetőséget is biztosít a vállalat, elősegítve ezzel munkatársai folyamatos fejlődését és karrierútját
Tevékenységi területek
A vállalat fő tevékenysége a rendszerintegráció és az informatikai outsourcing. A budapesti, debreceni és pécsi szolgáltató központ rendszerintegrációs és üzemeltetési területeken szolgálja ki a nemzetközi ügyfeleket, de a cég portfóliójában az összes, széles körben alkalmazott szoftver és hardver platform, SAP megoldások, távoli és helyi szerverüzemeltetés, valamint hálózatmenedzselés és hálózatfelügyelet is megtalálható.
- 2024.05.23Külföldiek foglalkoztatása Magyarországon – Dr. Fehér Dániel Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismeretiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni. Részletek Jegyek
- 2024.05.24Kiváló vezető képzés Tanteremben, 6 képzési napon, 4 szakmai vezetőtől tanulhat kis létszámú csoportban alap vezetői kompetenciákat, hogy HR vezetőként is versenyképes legyen! Most 15% kedvezmény! Részletek Jegyek
- 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat. Részletek Jegyek
- 2024.06.13Tudatos delegálás - vezetői tréning Programunk két fontos vezetői készség fejlesztésére irányul. Az egyik a tudatos delegálás, mint elengedhetetlen vezetői időfelszabadító, munkatárs-fejlesztő készség, a másik az ehhez szükséges asszertív kommunikáció, amely ezt a folyamatot segíti. Részletek Jegyek
A kihívásokkal teli üzleti környezet ellenére közel harmadával, 5 milliárd forint közelébe tudta növelni árbevételét a Pensum Group 2023-ban. A... Teljes cikk
Magyarország a régióban Lengyelország és Románia mellett továbbra is a legvonzóbb célpontja az üzleti szolgáltató központoknak (BSC). 2023 nehéz... Teljes cikk
Januárról februárra 29 172-ről 31 665-re nőtt a magyar weben meghirdetett álláshirdetések száma. Ez közel 2500-zal több az előző hónapnál, egy... Teljes cikk
- Hátrább az agarakkal! 2 hete
- Új, innovatív kezdeményezés - Duális egyetemi mentor programot indít a szombathelyi Schaeffler 3 hete
- Munkahelyi alumni élethosszig: stratégiai fontosságú a jó kapcsolat fenntartása a volt kollégákkal 3 hete
- A kormány mindent megtesz a bérek növekedéséért, de nem becsülik a dolgozókat? 3 hete
- Why employees have become more cautious about changing jobs 3 hete
- A kormány együttműködési megállapodást írt alá a digitalizáció fejlesztése érdekében 3 hete
- Nagyobb cégeket is kkv-nak lehet majd nevezni? - így bővítenék a magyar vállalkozások támogatási lehetőségeit 3 hete
- Közel 300 fővel nőtt a gödi Samsung, több kölcsönzőnél csökkent a létszám 4 hete
- Csak a magyar fiatalok 20 százaléka érzi, hogy stabil a munkahelye 4 hete
- Engedjük-e a főnököt tárgyalni? 4 hete
- Az alkalmazottat bejelentés nélkül foglalkoztatók listája 4 hete