kapubanner for mobile
Megjelent: 2 éve

Aszinkron e-learning

Az elektronikus adatátvitelen alapuló távoktatási módszer egyik fajtája, melynek lényege, hogy a tananyag online formában áll a hallgatók rendelkezésére, az oktatás azonban nincs időbeli korlátok közé szorítva, és a tananyagot a hallgatók saját ütemezésük szerint sajátíthatják el.

Az aszinkron e-learning olyan típusú tanulási forma, amelyben a tanulók és az oktatók nem egy időben vesznek részt a tanulásban. A tanulók önállóan, saját tempójukban végezhetik a tananyag elsajátítását, nem kell időben jelen lenniük az órákon vagy a kurzusokon.

Ugyanakkor ez a tanulási módszer is magában foglalja a kommunikációt és az interaktivitást is, melyet a képzés során - egyénileg vagy közösen - elvégzendő tesztek és feladatok jelentenek.

A módszer nagy előnye rugalmassága, azonban kommunikációs szintje alacsonyabb, mint akár a hagyományos, akár a szinkron e-learning oktatási formáé.

  • Az aszinkron e-learning lehetővé teszi a tanulók számára, hogy a saját érdeklődésüknek, előzetes tudásuknak és tanulási stílusuknak megfelelően válasszanak tananyagot, tempót és módszert. Ez növeli a tanulók autonómiáját, felelősségét és motivációját.
  • Az aszinkron e-learning alkalmazkodik a tanulók különböző időbeosztásához, élethelyzetéhez és földrajzi elhelyezkedéséhez. Ez elősegíti a tanulók hozzáférését az oktatáshoz, és csökkenti a lemorzsolódás kockázatát.
  • Az aszinkron e-learning lehetőséget ad a tanulók számára, hogy mélyebben és kritikusabban gondolkodjanak el a tananyagról, és jobban megértsék azt. A tanulók több időt tölthetnek el az információ feldolgozásával, az összefüggések felismerésével, a kérdések megfogalmazásával és a visszajelzések kiértékelésével

Az aszinkron e-learning hátrányai közé tartozik:

  • Motiváció: Az aszinkron e-learning során a tanulóknak nagyobb önállóságra és motivációra van szükségük, mivel nincs élő oktató, aki segíthetne nekik a tananyag feldolgozásában.
  • Interaktivitás: Az aszinkron e-learning során a tanulók nem vesznek részt az oktatásban egyidejűleg, így nincs lehetőségük arra, hogy interaktív módon tanuljanak.
  • Visszajelzés: Az aszinkron e-learning során a tanulók nem kapnak azonnali visszajelzést az oktatótól, ami megnehezítheti a tananyag feldolgozását.

Fontos megjegyezni, hogy az aszinkron e-learning nem mindenki számára megfelelő, és a tanulóknak nagyobb önállóságra és motivációra van szükségük ahhoz, hogy sikeresen feldolgozzák a tananyagot

  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.14Mesterséges intelligencia használata a marketing munkában Képzésünk célja, hogy bemutassuk 2024-ben mi mindenre képes a mesterséges intelligencia, használata mennyire meg tudja könnyíteni a marketing szakemberek - vagy erre a pályára készülők - munkáját. A képzés során a résztvevő megtanulja, hogy milyen kiaknázatlan lehetőségek rejlenek a mesterséges intelligenciában. Ezen túl megtanulja, hogy a különböző AI eszközöket milyen stratégiai kombinációban érdemes használni a lehető legnagyobb hatékonyság elérése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat.info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Gazdaságilag nem aktívak

Gazdaságilag nem aktívak azok, akik nem sorolhatók sem a foglalkoztatottak, sem a munkanélküliek csoportjába. Teljes cikk

Munkanélküliségi ráta

A munkanélkülieknek a gazdaságilag aktív népességen belüli aránya. Teljes cikk

Aktivitási arány

A gazdaságilag aktívak aránya a népességen belül azt mutatja meg, hogy a népesség hány százaléka vesz részt a munkaerőpiacon, azaz a... Teljes cikk