kapubanner for mobile
Megjelent: 8 éve

A legnagyobb erőforrások mindig benned vannak

Erőforrás feltáráskor gyakran találkozom a „csönddel”. Amikor azt kérem az ügyféltől, hogy nézzük meg milyen erősségei vannak, melyek azok az erőforrások amelyekre építeni tudunk, amelyekkel dolgozhatunk, hasonló válaszokat kapok, mint hogy „Nem tudom. Nekem olyan nincs. Én semmit nem csináltam jól eddigi életem során.” Ekkor azt szoktam kérni, hogy gondoljon valakire, akiben megbízik, akinek hinni tud.

Ha megvan megkérem az ügyfelet, hogy csukja be a szemét és lássa maga előtt a kiválasztott személyt, hallja a hangját, idézze fel a mimikáit, a gesztusait, a hangszínét.

Majd nemes egyszerűséggel áthelyezem az ügyfelet a kiválasztott személy szerepébe és megkérem, hogy mutassa be magát úgy, ahogyan ez a valaki látja.

Ami pedig ez után következik egy valódi csoda.

Az a valaki, aki egyetlen egy pozitívumot sem tudott néhány perce magáról mondani elkezd mesélni.

Mesél és mesél, elcsuklik a hangja, majd hirtelen mosolyogni kezd és tudatosul benne, hogy mennyire remek ember, hogy mennyire szuper személyiség, hogy mennyire szerethető lény, és ami a legjobb, hogy mennyi embernek okoz boldogságot a puszta létezésével, azzal, hogy meghallgat másokat, azzal, hogy segít ahol csak tud.

Próbáld ki! Csukd be szemed és gondolj valakire, valaki olyanra, akiben maximálisan megbízol, hiszen ő nem fog neked hazudni, nem akar neked rosszat!

Lásd magad az ő szemével, halld magad úgy, ahogyan ő hall téged!
Ezek után azt hiszem megkérdezhetem, hogy létezik- e olyan ember aki azt mondhatja, - „nekem nincs erőforrásom, nekem nincs mire támaszkodnom”?

Tanuld meg a legnagyobb erőforrások mindig benned vannak!

Lehet, hogy rejtve, lehet, hogy jó mélyre elásva, de ott vannak!

Légy tudatos! Keresd meg és használd! Ez az egyetlen dolog, ami csak a tiéd, amit senki nem vehet el, amit bármikor felhasználhatsz, hogy megvalósítsd az álmaidat, hogy csodás életed lehessen!

Gyerünk, kezd el! Most azonnal! Keresd meg, tárd fel és használd! Menni fog!

Harmati Orsolya, PR menedzser, coach
  • 2024.05.23Külföldiek foglalkoztatása Magyarországon – Dr. Fehér Dániel Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismeretiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.24Kiváló vezető képzés Tanteremben, 6 képzési napon, 4 szakmai vezetőtől tanulhat kis létszámú csoportban alap vezetői kompetenciákat, hogy HR vezetőként is versenyképes legyen! Most 15% kedvezmény!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.13Tudatos delegálás - vezetői tréning Programunk két fontos vezetői készség fejlesztésére irányul. Az egyik a tudatos delegálás, mint elengedhetetlen vezetői időfelszabadító, munkatárs-fejlesztő készség, a másik az ehhez szükséges asszertív kommunikáció, amely ezt a folyamatot segíti.info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Van véleményük és felvállalják a céljaikat: így rúgja be az ajtót a Z generáció

Hogyan változnak a nemi szerepek? Berúgja-e az ajtót a Z generáció? Számos sors, és személyes történet illusztrálta az Egyenlítő Alapítvány... Teljes cikk

Mindenki coach, aki coachol? - avagy a life coaching sötét oldala

2019 és 2022 között 54 százalékkal nőtt a life coachok száma, így ez az egyik leggyorsabban növekvő szakma az Egyesült Államokban. Népszerűsége... Teljes cikk

Milyen az igazi emberközpontú munkahely?

Bár sok cég vallja magáról, hogy emberközpontú, legyen szó, akár az ügyfelekről vagy a munkavállalókról, és valószínűleg bizonyos folyamataik... Teljes cikk