kapubanner for mobile
Megjelent: 11 éve

A jó interim is holtig tanul

A különféle rendezvények, képzések kapcsán rengetegszer találkozom a kérdéssel, miért és kiknek éri meg részt venni ezeken? Ilyenkor mindig érdemes megnézni, kitől is érkezik az adott felvetés, hiszen egy a karrierváltás gondolatával kacérkodó vezető, vagy épp kezdő interim esetében ez nem csupán helyénvaló, de maximálisan indokolt is.

Egy jó szakemberből, felsővezetőből nem válik automatikusan jó interim, a korábbi munkavégzési rutinhoz, sőt életmódhoz képest is olyan alapvető változást jelent ez a hivatás, amit korántsem képes mindenki felvállalni. Éppen emiatt roppant kockázatos döntés úgy fejest ugrani mindebbe, hogy nem vagyunk pontosan tisztában azzal, mire is vállalkoztunk.

A legjobb információ az, ami első kézből származik, egy-egy rendezvénysorozat pedig kiváló lehetőséget kínál ahhoz, hogy a jelenleg is a szakmában dolgozóktól kérdezhessünk, informálódhassunk és az alapvetően szükséges tudás birtokában valóban felelős döntést hozhassunk. Persze nem mindenki készül tudatosan erre a pályára, sokan szinte véletlenül, körülményeik hirtelen megváltozása révén találkoznak az első projekttel, aminek levezénylését - a szükséges kompetencia birtokában - siker kísérheti. Szerencsés kezdés, de csak akkor, ha az illető a helyén is tudja kezelni azt. Valójában éppen az intenzív, szakértelmet megkövetelő munka az, ami többnyire nem okoz gondot a kezdő interimnek sem, hiszen ebben jó, ebben van otthon.

A kezdeti siker azonban csapda is egyben, akit ugyanis ez elvakít, az hajlamos az interim pálya egyik legfontosabb szakaszát, a két projekt közti időszakot elhanyagolni. Ennél nagyobb baklövést pedig el sem lehet követni. Interimként az első dolog, amit el kell fogadni az, hogy termékként, szolgáltatásként kell tekintenünk önmagunkra. Márpedig egy termék attól lesz jó, ha folyamatosan fejlesztik, és megfelelő módon vezetik be a piacra. Ennél fogva hiba, ha a szükségszerűen bekövetkező szüneteket tisztán pihenőidőként fogjuk fel, kezdő és gyakorló interimnek a megérdemelt pihenés mellett elengedhetetlen a szakmai tudás fejlesztése, a folyamatos networking. A Hammel & Hochreiter szakmai támogatásával az Interim Manager Academy rendezvényeinek lényege éppen az, hogy a mindehhez szükséges ideális közeget megteremtsék, ezzel is elősegítve egy professzionális hazai interim közösség kiépülését.

A szolgáltatás vásárlóknak is hasznos közelebb kerülni, személyesen találkozni akár egy rendezvénysorozat alkalmával interimekkel, hazai és külföldi szakemberekkel. A legjobban szervezett vállalat életében is előfordulhatnak olyan helyzetek, melyekre saját eszközeivel nem képes kellően gyors és hatékony választ adni, legyen szó akár utódlásról, a megfelelő szakemberek megtalálásáról, egy-egy projekt levezényléséről vagy a körülményekben beálló hirtelen változásokról.

A hat eseményből álló rendezvénysorozat keretein belül az alkalmazott felsővezetők és a külső felsővezetői erőforrás szolgáltatásával foglalkozók számára is lehetőség kínálkozik a kötetlen megismerkedésre, tapasztalatcserére. A workshopok és a Club-estek célja, hogy a résztvevők bepillantást kapjanak a szolgáltatásvásárlás és értékesítés titkaiba az interim menedzsment szolgáltatások megismerésén keresztül, valamint, hogy módjuk legyen észrevételeket fűzni az elhangzottakhoz és kérdéseket feltenni a meghívott magyar és külföldi szakemberekhez.

Az első workshop dátuma: 2013. február 20., szerda
Helyszín: Hammel & Hochreiter Képzési és Ügyfélkapcsolati Központ, 1124 Budapest, Vas Gereben u. 22.

A rendezvénysorozat további részleteiről a www.hammelhochreiter.com/rendezvenyeink/interim-menedzsment-klub-es-workshop oldalon tájékozódhat!
  • 2024.05.14Mesterséges intelligencia használata a marketing munkában Képzésünk célja, hogy bemutassuk 2024-ben mi mindenre képes a mesterséges intelligencia, használata mennyire meg tudja könnyíteni a marketing szakemberek - vagy erre a pályára készülők - munkáját. A képzés során a résztvevő megtanulja, hogy milyen kiaknázatlan lehetőségek rejlenek a mesterséges intelligenciában. Ezen túl megtanulja, hogy a különböző AI eszközöket milyen stratégiai kombinációban érdemes használni a lehető legnagyobb hatékonyság elérése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.16Atipikus foglalkoztatási formák – Dr. Bankó Zoltán Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.24Kiváló vezető képzés Tanteremben, 6 képzési napon, 4 szakmai vezetőtől tanulhat kis létszámú csoportban alap vezetői kompetenciákat, hogy HR vezetőként is versenyképes legyen! Most 15% kedvezmény!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat.info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Rosszul jár, aki ilyen cégben dolgozik gazdasági válság idején

Sebezhetőbbek gazdasági válság alatt azok a vállalatok, ahol a vezetők kevés érzelmi támogatást adnak az alkalmazottaknak – állapították meg a... Teljes cikk

Kevesebben lettek a postások, dinamikusan bővül két gyártó cég: létszámtrendek

2023. novemberről decemberre 300 fő felett csökkent a Magyar Posta alkalmazottainak száma, kevesebben lettek a B + N Referencia takarítócégnél is.... Teljes cikk

Most érdemes dönteni, ki vegye át a családi vállalkozást

Az év eleje az újrakezdés ideje a generációváltásban is. A rendszerváltás idején alakult vállalkozások vezetői lassan nyugdíjba vonulnak, és... Teljes cikk