360 fokos felmérések
A szervezet teljes körű átvilágítására szolgáló felmérési és visszajelzési módszer, mely során egy-egy fejlesztési területre fókuszálva a vállalat több irányból kaphat képet a munkatársak, a vezetők, a szervezeti egységek, a szervezet képességeiről, tudásáról, teljesítményéről - a saját maguk adott válaszok alapján.
A 360 fokos felmérések sikeres alkalmazásához szükség van a szervezet kultúrájának, stratégiájának és céljainak összhangjára, a felmérés céljának, módszertanának és eszközeinek megfelelő kiválasztására, a felmérésben résztvevők megfelelő összetételére és felkészítésére, a felmérés eredményeinek megfelelő feldolgozására, értékelésére és visszacsatolására, valamint a felmérés alapján kidolgozott fejlesztési akciók megvalósítására és ellenőrzésére.
Ugyanakkor természetesen a felmérésben megvan a lehetőség a különböző visszajelzések összegzésére, de ütköztetésére is. A módszer használata a kommunikációra és a visszajelzésekre meglehetősen nyitott szervezetet tételez fel.
- 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni Részletek Jegyek
- 2024.05.14Mesterséges intelligencia használata a marketing munkában Képzésünk célja, hogy bemutassuk 2024-ben mi mindenre képes a mesterséges intelligencia, használata mennyire meg tudja könnyíteni a marketing szakemberek - vagy erre a pályára készülők - munkáját. A képzés során a résztvevő megtanulja, hogy milyen kiaknázatlan lehetőségek rejlenek a mesterséges intelligenciában. Ezen túl megtanulja, hogy a különböző AI eszközöket milyen stratégiai kombinációban érdemes használni a lehető legnagyobb hatékonyság elérése érdekében. Részletek Jegyek
- 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat. Részletek Jegyek
Gazdaságilag nem aktívak azok, akik nem sorolhatók sem a foglalkoztatottak, sem a munkanélküliek csoportjába. Teljes cikk
A munkanélkülieknek a gazdaságilag aktív népességen belüli aránya. Teljes cikk
A gazdaságilag aktívak aránya a népességen belül azt mutatja meg, hogy a népesség hány százaléka vesz részt a munkaerőpiacon, azaz a... Teljes cikk
- Ilyen várakozásokkal tekint a jövőbe 103 nagyvállalat 2 hónapja
- Mentális munkahelyi jóllétet támogató programokra vágynak a munkavállalók 2 hónapja
- Ezért fontos, hogy a toborzó kommunikáció ne csak a fiataloknak, hanem szüleiknek is szóljon 3 hónapja
- Óvatos optimizmus a vezérigazgatóknál, felértékelődik a HR 3 hónapja
- Miért fukarkodnak a munkáltatók az állásinterjún adott visszajelzésekkel? 4 hónapja
- Mit akar a Z generációs munkavállaló? 4 hónapja
- Felmérés: erre számítanak a családi cégek a saját helyzetüket illetően 4 hónapja
- Munkahely van, már csak dolgozó kellene 4 hónapja
- Mennyi embernek van önálló nyugdíj-megtakarítása? 5 hónapja
- Bérkörkép 2023. - ez a szektor jelenti a legnagyobb meglepetést 5 hónapja
- Felmérés: minden második fiatal külföldre menne dolgozni 10 év múlva 5 hónapja