kapubanner for mobile
Megjelent: 3 éve

3 vállalati készség, amely elengedhetetlen a sikerhez 2022-ben

Az új év kezdete sokunk életében a változás, a fogadalmak időszaka - nem jelentenek kivételt ez alól a cégek sem. A változtatás sikerességét azonban itt is meghatározza, hogy mennyire pontosan határozzuk meg céljainkat, és milyen hatékony tervet készítünk az eléréséhez. Ahogy az sem mindegy, hogy egyszerűen felírjuk magunknak egy cetlire: “többet mozgok”, vagy veszünk egy bérletet a közeli uszodába, a céges környezetben is meghatározó, hogy csak fogadkozunk, vagy konkrét lépéseket teszünk. Mindannyian szeretnénk, hogy 2022 végre a konkrét tettek éve legyen - ehhez hoztunk néhány hasznos tippet!

vállalati

Pszichológiai biztonság a vezetésben

A jó vezetőt sok tulajdonsággal lehetne meghatározni: ilyen például a bátorság, a céltudatosság és az empátia. Kevesebb emlegetett, de annál fontosabb fogalom a pszichológiai biztonság, amelyet szintén a menedzseri, vezetői szint feladata biztosítani. “Napjaink változó világa, az egymást követő krízishelyzetek egyre sürgetőbbé teszik, hogy a vállalatok kialakítsák a pszichológiai biztonság kultúráját” - magyarázza Szabó Csaba, a Develor tréning és tanácsadó központ vezérigazgatója. Szerencsére a koncepció hamar megérthető és alkalmazható egy hatékony tréning segítségével. “Célzott tréning programunk a gyakorlatra helyezi a hangsúlyt: amellett, hogy megismertetjük a résztvevőket a pszichológiai biztonság fogalmával, olyan eszköztárat biztosítunk, amellyel ez az állapot a hétköznapokban is elérhető és fenntartható.”

Hibrid munkavégzés

Az utóbbi két évben az is megtapasztalhatta, milyen az online csapatmunka, aki eddig nem tervezte a home office bevezetését. Ahogy mindenki, mi is őszintén bízunk benne, hogy járványvédelmi kényszerből már nem kell többé távol maradnunk az irodától, egy dolgot fontos belátni: a rugalmasság, amelyet az otthoni munka biztosít, hasznára válik a vállalati kultúrának. A hibrid munkavégzés elsajátítása és tökéletesítése segít, hogy egy-két kolléga alkalomszerű otthonléte ne szabjon gátat a közös munka dinamikájának. 

Asszertív kommunikáció

Egyeztetni, eszmét cserélni, konfliktust megvitatni csakis akkor jó, ha mindkét fél képes a másik dominálása nélkül kifejezni az érdekeit. Egyszerűen hangzik, de a mindennapi életben nem egyszerű ehhez tartani magunkat! Az asszertív kommunikáció azonban újabb készség, amelyet sikerrel lehet fejleszteni, ha a megfelelő módszereket alkalmazzuk. Ha ismerjük ezt a kommunikációs stílust, minimalizálhatjuk a kiélezett helyzeteket, és gördülékenyebb folyamatokat teremthetünk.

 

 

  • 2024.05.23Külföldiek foglalkoztatása Magyarországon – Dr. Fehér Dániel Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismeretiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.24Kiváló vezető képzés Tanteremben, 6 képzési napon, 4 szakmai vezetőtől tanulhat kis létszámú csoportban alap vezetői kompetenciákat, hogy HR vezetőként is versenyképes legyen! Most 15% kedvezmény!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.13Tudatos delegálás - vezetői tréning Programunk két fontos vezetői készség fejlesztésére irányul. Az egyik a tudatos delegálás, mint elengedhetetlen vezetői időfelszabadító, munkatárs-fejlesztő készség, a másik az ehhez szükséges asszertív kommunikáció, amely ezt a folyamatot segíti.info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Toborzási előny, ha egy cég home office-t tud ajánlani

Milyen kihívások állnak a HR-szakma és a toborzás előtt? Különleges gondolkodás kell-e a Z generációhoz? Jó-e a női vezetői kvóta a cégeknél?... Teljes cikk

Home office munka

A home office az otthonról végezhető munkát jelenti. Lehetősége szélesebb körben a koronavírus-járvány idején terjedt el. A pandémia óta az ilyen... Teljes cikk

Egyre több vállalatnál döntenek a home office megszüntetése mellett

A home office a COVID előtt, jellemzően multinacionális vállalatnál dolgozók kiváltsága volt, a járvány alatt viszont irodai munkakörökben... Teljes cikk

Kapcsolódó hírek