kapubanner for mobile

7 cikk a(z) EU-csoport címkével - 1. oldal

100 százalék teljesítménybér?

11 éve A vállalkozók álma, hogy minden munkavállalót 100 százalék teljesítménybérben fizessenek, legyen az gépkocsivezető vagy értékesítő, gyári munkás vagy irodai recepciós. Teljes cikk...


Választhat: tervez, vagy sodródik az árral

11 éve Vállalatvezetőként legfontosabb feladatunk az irányítás. Az „irányítás” szó azt jelenti, hogy ugyanúgy vezetjük cégünket, mint egy autót vagy egyéb járművet: ha elengedjük a kormányt, akkor letérünk az útról, és ki tudja hová jutunk, ha rángatjuk a kormányt, akkor előbb-utóbb kisodródunk, fejre állunk. Teljes cikk...


Focicsapat 11 kapussal

11 éve A vállalatok teljesítményét egy-egy rosszul működő részleg is lehúzhatja, ezért kulcskérdés, hogy működőképes csapatot építsünk fel. Teljes cikk...


Az olcsó munkaerő ára

11 éve A munkaerő-kölcsönzés értéknövelt szolgáltatás, így nem lehet olcsóbb, mint ha saját alkalmazottakat venne fel a vállalat. A szervezési feladatokat cserébe leveszik a cég válláról. A nagyon olcsó kölcsönzött munkaerő esetén ezért különösen gyanús, hogy fekete foglalkoztatással optimalizálják az árat. A végén a büntetést a bérbe vevő fizeti meg. Teljes cikk...


Fekete foglalkoztatás: kockázatok és mellékhatások

11 éve A Nemzeti Munkaügyi Hivatal közzétette új ellenőrzési statisztikáit. A számok elrettentőek: a munkaadók 61 százalékánál találtak szabálysértést az ellenőrök, és csaknem 304 millió Ft bírságot szabtak ki. Teljes cikk...


Ha felmond a kulcsember

11 éve Bár munkáltatóként gyakrabban mondunk fel munkavállalóinknak, néha a fordítottja az, ami előfordul: a munkavállaló kopogtat az ajtón a felmondásával. Érdekes tény, hogy általában azok teszik ezt, akik a legjobb munkavállalónak számítanak, akik hátukon viszik a céget, akik a legfelkészültebbek, és éppen ezért legkelendőbbek a munkaerőpiacon. Teljes cikk...


Társadalmi szerepvállalás - nem csak nagyvállalatoknak

11 éve A lakosság számára egy vállalat sikere nem feltétlenül az üzleti eredményein vagy azon mérhető, hogy milyen ütemben terjeszkedik, hanem azon is, hogy miként szolgálja a közösséget. Így napjainkban a piacon meghatározó üzleti tevékenységet folytató cég számára szinte kötelesség a társadalmi szerepvállalás. Teljes cikk...