Új munkahelyeket teremt a Cofidis Nyíregyházán
A Cofidis Magyarországi Fióktelepe megnyitotta új nyíregyházi telefonos ügyfélélmény központját, ahol a jövőben akár 100 fő is dolgozhat.
A járványhelyzet ellenére megvalósult a fejlesztés
A koronavírus gazdaságra gyakorolt hatása, hogy drasztikusan visszafogja a fogyasztást, ami munkahelyek megszűnéséhez vezet. A Cofidis a bizonytalan időszak ellenére úgy döntött, hogy nem halasztja el a tervezett megnyitást. Ennek fő mozgatórugója, hogy a jelenleg fennálló helyzetben a kommunikáció és az ügyintézés legbiztonságosabb módja a digitális csatornák használata lett, a vállalatnak pedig ezen a téren óriási tapasztalata van.
Az ügyfélszolgálati munka kiemelten fontos szerepben
A cég tavalyi országos reprezentatív kutatása szerint a Magyarországon foglalkoztatottak ~3,5 százaléka dolgozik ügyfélszolgálatosként, ami nagyságrendileg 160 000 embert jelent, mutatva ezzel a munkakör népszerűségét. A kutatásra épülő Szakértő Ügyfélszolgálat konferencián* részt vevő szakértők szerint az ügyfelek még nem állnak teljesen készen a digitális asszisztensekre és a technológia mögött is keresik az emberi kontaktust. Ezáltal válik a humán szakértelem kiemelt jelentőségűvé, sőt a vállalatok többsége az ügyfélszolgálatosokat a cég arcaként aposztrofálja. A vállalatnál nagy jelentőséggel bír az ügyfélszolgálati munka, ahol a munkatársak kiemelt hangsúlyt fektetnek az ügyfélélményre. 2019-ben és 2020-ban is a ClientFirst Consulting tanácsadó cég által szervezett „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” gálán több kategóriában is díjazták a Cofidis csapatát.
A nyitást követő első lépések
A cégvezetés a budapesti közel 150 fős központi ügyfélszolgálat megerősítéseként tekint a nyíregyházi irodára, mind a létszámot, mind a szakképzettséget és tudásmegosztást tekintve, így a Cofidis ügyfeleinek kérdéseit áprilistól egy bővített létszámú ügyfélszolgálati csapat fogadja majd. Éppen ezért a kiszolgálás időbeli felgyorsulásával és az ügyfélelégedettség, a digitális ügyfélélmény növekedésével számol a vállalat a jövőben. A március hónap az újonnan belépők tréningjéről szólt, áprilistól pedig - a budapesti iroda működéséhez hasonlóan - a nyíregyházi munkatársak is az ügyfelek teljeskörű kiszolgálását végzik emailes és telefonos csatornákon. Az új iroda modern, ergonómikus kialakítású, kivitelezése magas minőségű, elrendezése „open office” vagyis nyitott irodaterű. A kialakult járványhelyzetben a vállalat munkatársai egészségének védelme érdekében a cég óvintézkedéseket vezetett be. A fokozott higiénia érdekében kézfertőtlenítőket helyeztek el az irodatérben, korlátozások vonatkoznak a munkatársakra a bent tartózkodók létszámát illetően, illetve a munkaállomások közötti megfelelő fizikai távolság is szabályozva lett.
Miért pont Nyíregyháza?
„Jelenleg budapesti fókuszú a vállalat, szerettünk volna ezen változtatni és több pillére helyezkedni. Ezért is gondoltunk arra, hogy ennek a munkahelyteremtő beruházásnak nem a fővárosban, hanem vidéken van a helye” - mondta el Holló Bence, a Cofidis Magyarországi fióktelepének ügyvezetője. A lokáció keresésekor Nyíregyházán fogadták a céget a legnagyobb nyitottsággal és innen érkezett a legtöbb segítség, ezért esett a választás erre a helyszínre.
- 2024.05.23Külföldiek foglalkoztatása Magyarországon – Dr. Fehér Dániel Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismeretiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni. Részletek Jegyek
- 2024.05.24Kiváló vezető képzés Tanteremben, 6 képzési napon, 4 szakmai vezetőtől tanulhat kis létszámú csoportban alap vezetői kompetenciákat, hogy HR vezetőként is versenyképes legyen! Most 15% kedvezmény! Részletek Jegyek
- 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat. Részletek Jegyek
- 2024.06.13Tudatos delegálás - vezetői tréning Programunk két fontos vezetői készség fejlesztésére irányul. Az egyik a tudatos delegálás, mint elengedhetetlen vezetői időfelszabadító, munkatárs-fejlesztő készség, a másik az ehhez szükséges asszertív kommunikáció, amely ezt a folyamatot segíti. Részletek Jegyek
Hat magyarországi konferencia és wellness szálloda, valamint rendezvényhelyszín kapott Aranynap-díjat kiemelkedő színvonalú szolgáltatásaiért 2023.... Teljes cikk
Csütörtöktől elérhető a 30 évesnél idősebb álláskeresőknek szóló, 150 milliárd forintos támogatási rendszer - mondta a Czomba Sándor... Teljes cikk
A 2021-2027-es időszakra szóló Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Program Plusz (GINOP Plusz) 2500 milliárd forint keretéből az idén... Teljes cikk
- Új vezérigazgató a Bristol Myers Squibb Magyarország élén 4 hete
- 25 ezer új munkahely jön létre itthon a most zajló kínai vállalati beruházások nyomán 4 hete
- NGM-államtitkár: erősíti a magyar vállalkozások versenyképességét az ESG-törvény 1 hónapja
- Nagy Márton: a külföldi irányítású vállalatok 2,5-szer hatékonyabban működnek 1 hónapja
- Miért van ennyivel több magyar embernek munkája, mióta az EU-hoz csatlakoztunk? 1 hónapja
- Új vezérigazgató a METRO Magyarország élén 2 hónapja
- Tömeges elbocsátások jönnek az Unilevernél 2 hónapja
- Új vezérigazgató a Novartis Magyarország élén 3 hónapja
- Jön a 4 napos nyári munkahét a PwC-nél, de később le kell dolgozni 3 hónapja
- Melyik országban jár a legtöbb szabadság? 3 hónapja
- "Magyarország nem összeszerelő üzem" - növekedett az innovatív munkakörökben dolgozók száma 3 hónapja