kapubanner for mobile
Szerző: HR Portal
Megjelent: 3 éve

Tripla A minősítést kapott a HR-Face Kft.

A Dun&Bradstreet nemzetközi üzlet információszolgáltató és- minősítő „AAA” Bisnode tanúsítvánnyal minősítette a bérszámfejtéssel foglalkozó HR-Face Kft.-t. Erre csak a pénzügyileg legstabilabb cégek jogosultak.

A Dun & Bradstreet, amely nemzetközi  üzleti információszolgáltató és – minősítő, 1908. óta minősíti a cégeket pénzügyi stabilitásuk alapján.  Az AAA, AA, A cégminősítést 1989-ben került bevezetésre. Minden működő vállalkozás pénzügyi stabilitását, üzleti megbízhatóságát osztályozza egy folyamatosan visszamért és bizonyított, nemzetközi szakértők által kialakított módszertan alapján. Magyarországi cégek 1996 óta kaptak lehetőséget arra, hogy üzleti stabilitásukat tanúsítvány formájában is megmutassák.  A HR Face Kft. 2021. szeptemberében került kiválasztásra Bisnode AAA (tripla A)  minősítéssel, mint a pénzügyileg legstabilabb cégek egyike.

“Nagy megtiszteltetés számunkra, hogy az a felelsősségteljes piaci magatartás, amit képviselünk, külső szakértők átal is megerősítést nyert. A Pannon-Work cégcsoport tagja, a HR Face Kft. a Bisnode tripla A tanúsítványa azt jelzi, hogy velünk történő üzleti kapcsolat kialakításának pénzügyi kockázata rendkívül alacsony. A kapott szakmai elismeréssel még nagyobb figyemet kap, hogy törekszünk a 0%-os hibahatárra, hogy HR szakértői háttérrel rendelkezve  átfogó munkajogi-, pénzügyi/számviteli-, GDPR területen támogatjuk partnereinket – pénzügyileg is biztonságos környezetben.” – mondta el Zanáné Nemes Ágnes, a cég ügyvezető igazgatója.

A minősítés több hivatalos forrásból származó adaton alapul, úgy mint – Magyarország esetében - az Igazságügyi  Minisztérium adatai, a Cégbíróság bejegyzései, a Nemzeti Adó- és Vámhivatal, illetve más hatóságok adatai. A hivatalos források adatai mellett a minősítés beépíti a vállalatra vonatkozó pénzügyi információkat, úgy mint mérlegadatok, eredménykimutatás, trendek. A minősítés figyelembe veszi a cég vagy szervezet demográfiai adatait, azaz a cég életkorát, tevékenységét, méretét, tulajdonosait, azok kapcsolódásait. A Fizetési tapasztalat program adataiból beépíti a minősítésbe, hogy az adott vállalkozás határidőben vagy késéssel, azaz milyen fizetési fegyelemmel egyenlíti ki számláit. A fentieken kívül számos egyéb gyűjtött információt is hozzátesz a rendszer a Dun & Bradstreet minősítéshez, úgy mint végrehajtási adatok vagy sajtóhírek.

“Hisszük, hogy a Bisnode tanúsítvány segítségével ügyfeleink, szállítóink, munkavállalóink felé is tovább erősítjük azt a bizalmat, mely egyre fontosabb a hosszú távú, szilárd üzleti kapcsolatokban. Azzal, hogy egy független, nemzetközi  szakértő elismerte cégünk stabilitását, azt az üzenetet hordozza számunkra, hogy jó úton járunk cégünk építésében, fejlesztésében. Mivel vállalkozásunk minősítése szigorúan szakmai szempontok alapján történt, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet, így a Bisnode tanúsítvány valóban pozitívan különbözteti meg cégünket a piacon.” – tette hozzá Zanáné Nemes Ágnes.

  • 2024.05.23Külföldiek foglalkoztatása Magyarországon – Dr. Fehér Dániel Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismeretiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.24Kiváló vezető képzés Tanteremben, 6 képzési napon, 4 szakmai vezetőtől tanulhat kis létszámú csoportban alap vezetői kompetenciákat, hogy HR vezetőként is versenyképes legyen! Most 15% kedvezmény!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.13Tudatos delegálás - vezetői tréning Programunk két fontos vezetői készség fejlesztésére irányul. Az egyik a tudatos delegálás, mint elengedhetetlen vezetői időfelszabadító, munkatárs-fejlesztő készség, a másik az ehhez szükséges asszertív kommunikáció, amely ezt a folyamatot segíti.info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Idén is díjazták a legjobb konferencia és wellness szállodákat

Hat magyarországi konferencia és wellness szálloda, valamint rendezvényhelyszín kapott Aranynap-díjat kiemelkedő színvonalú szolgáltatásaiért 2023.... Teljes cikk

Íme a 150 milliárd forintos foglalkoztatási program 5 legfontosabb eleme

Csütörtöktől elérhető a 30 évesnél idősebb álláskeresőknek szóló, 150 milliárd forintos támogatási rendszer - mondta a Czomba Sándor... Teljes cikk

Vállalkozók figyelem! - a GINOP Pluszban idén 800-850 milliárd forintos a keret

A 2021-2027-es időszakra szóló Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Program Plusz (GINOP Plusz) 2500 milliárd forint keretéből az idén... Teljes cikk