Sikeresen működik a KözHáló Ügyfélszolgálat
Január elseje óta - túl a tízezredik ügyfélszolgálati feladat megoldásán is - sikeresen működik az AQUIS Informatika Zrt. saját fejlesztésű szolgáltatása, a Közháló Ügyfélszolgálat, amelynek megvalósítását múlt ősszel közbeszerzési tenderen nyerte el a cég. Az ügyfélszolgálatot a 7300 interneteléréssel rendelkező közigazgatási végpont mintegy 15 ezer felhasználója veheti igénybe.
Negyedik hónapja zavartalanul működik a folyamatosan bővülő professzionális ügyfélkezelő szolgáltatás, amelynek alkalmazás szoftvere teljes mértékben AQUIS-fejlesztés. A pár hónap alatt megvalósított rendszer alapját a MultiWorkX-e4 nevű folyamattámogató- és ügyviteli keretrendszer adja, amelyet a szakemberek call centerrel, IVR-rel (Interactive Voice Response), azaz hangmenürendszerrel és hangrögzítő berendezéssel bővítettek. Az ügyfélszolgálat igen szigorú követelményeknek felel meg: az AQUIS szolgáltatásának - a megbízó GKM által megszabott, igen magas szintű - SLA (Service Level Agreement) kívánalmait kell követnie, és 99 százalékos rendelkezésre állást kell biztosítania a nap 24 órájában úgy, hogy a beérkező hívásokra 1,5 percen belül reagáljanak az operátorok.
"A megszabott követelményeket már a próbaüzem alatt is túlteljesítettük, a havi ellenőrző mérések azóta is zavartalan működést mutatnak. Több ok miatt is büszkék vagyunk erre: ez az első, új stratégiánk szerinti, és rekordidő alatt kifejlesztett ügyfélkezelő megoldásunk, amelyet a még nagyobb hatékonyság elérése érdekében hamarosan - a KözHáló központi rendszeréhez csatlakoztatva - hibajegy- és változáskezelővel is bővítünk" - mondta el Dobozi Péter, a cég vezérigazgatója.
- 2024.05.23Külföldiek foglalkoztatása Magyarországon – Dr. Fehér Dániel Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismeretiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni. Részletek Jegyek
- 2024.05.24Kiváló vezető képzés Tanteremben, 6 képzési napon, 4 szakmai vezetőtől tanulhat kis létszámú csoportban alap vezetői kompetenciákat, hogy HR vezetőként is versenyképes legyen! Most 15% kedvezmény! Részletek Jegyek
- 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat. Részletek Jegyek
- 2024.06.13Tudatos delegálás - vezetői tréning Programunk két fontos vezetői készség fejlesztésére irányul. Az egyik a tudatos delegálás, mint elengedhetetlen vezetői időfelszabadító, munkatárs-fejlesztő készség, a másik az ehhez szükséges asszertív kommunikáció, amely ezt a folyamatot segíti. Részletek Jegyek
Hat magyarországi konferencia és wellness szálloda, valamint rendezvényhelyszín kapott Aranynap-díjat kiemelkedő színvonalú szolgáltatásaiért 2023.... Teljes cikk
Csütörtöktől elérhető a 30 évesnél idősebb álláskeresőknek szóló, 150 milliárd forintos támogatási rendszer - mondta a Czomba Sándor... Teljes cikk
A 2021-2027-es időszakra szóló Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Program Plusz (GINOP Plusz) 2500 milliárd forint keretéből az idén... Teljes cikk
- A mesterséges intelligencia sem tudja kiszorítani az élő munkaerőt a telefonos ügyfélszolgálatokból 11 hónapja
- Így változtatja meg az ügyfélszolgálati munkát a mesterséges intelligencia 12 hónapja
- Ezreket képzett át call centeresből lakberendezési tanácsadóvá az IKEA 12 hónapja
- Az energiakrízis jó oldala: 400 embert vesz fel az MVM 1 éve
- Családtámogatási online ügyfélszolgálat indul 2 éve
- Ügyfélszolgálati munkatárs 2 éve
- Mobil ügyfélszolgálati busszal is készül az idegenrendészet a menekültek fogadására 2 éve
- Továbbra is nagy az igény a hagyományos call centerekre 3 éve
- Szerény, de érezhető fejlesztésekre ösztönözte a járvány az ügyfélszolgálatokat 3 éve
- A telefonos ügyfélszolgálatok negyedénél áthágják a működési szabályokat 4 éve
- Chatbotot vetett be a Nébih az ügyfélszolgálatán 4 éve