kapubanner for mobile
Megjelent: 10 éve

Napi 2 óra megspórolt munka - mi a titok nyitja?

A XXI. században szinte minden automatizálódik, és a szakmai fórumok beharangozták, 2013-2014 a digitális HR éve lesz. A Beck and Partners Kft. lépést tart a trendekkel, így fejvadász szolgáltatásai mellett egy saját fejlesztésű szoftver biztosításával segíti partnereit a piacon, hogy a toborzás-kiválasztásra fordított idő a töredékére csökkenhessen.

A trend érzékelhető. Közel száz ügyfelünkkel vettük fel a kapcsolatot ezzel kapcsolatban – mondja Beck Zsolt, a cég ügyvezető tulajdonosa, és a rendszer egyik megálmodója. - Azt tapasztaltuk, hogy ahol intenzívek a munkaerő-keresési időszakok, mindenhol van igény automatizált rendszerre. Egyre nagyobb figyelmet kell fordítani a toborzási költségek minél hatékonyabb felhasználására; olyan megoldások felkutatására és alkalmazására int a piac, amelyek az eddiginél még hatékonyabban használják fel a rendelkezésre álló erőforrásokat. Ezzel együtt jelent meg az igény az informatika bevonására is, amely automatizált folyamatok formájában segíti a toborzás-kiválasztás területén dolgozók munkáját. De nem mindegy, milyen megoldást választunk.


Két évvel ezelőtt álmodtam meg ezt a rendszert. Hogy miért? Három fontos oka volt.



Egy: Figyeltem a kollégákat, mire megy el az idejük. A rendszer használata és fejlesztése során folyamatosan mértünk és figyeltünk. Mostanra elértük, hogy kollégánként napi 2 órát szabadítottunk fel ezzel a megoldással.

Kettő: Akartam, hogy legyen egy jobb saját adatbázisunk, hogy az ügyfelek igényeit minél sikeresebben és gyorsabban tudjuk teljesíteni.

Három: Akartam egy rendszert, ami folyamatosan kommunikál a jelöltekkel. Felmérést végeztünk, amelyből kiderült, hogy a jelöltek negatív élményként élik meg, hogy nem kapnak visszajelzést a beadott pályázatukra. A rendszerünk most kiválasztási státuszok szerint automatikusan, személyre szóló leveleket tud küldeni. Ám nem csak hogy választ kapnak a jelöltek, de folyamatosan nyomon tudják követni a rendszerben a megpályázott pozícióikat és azok haladását.

Sikerült tehát egy olyan szoftvert megalkotnunk, amely az álláshirdetések feladásától kezdve, a jelentkezések értékelésén, az interjúk szervezésén és leigazolásán át a végső döntés meghozataláig képes lemenedzselni a teljes toborzás-kiválasztási folyamatot. Ez a HR FELHŐ névre keresztelt rendszer, amelynek vállalati HR oldalra szabott verzióját bérléses úton bocsátjuk jelenlegi és leendő partnereink rendelkezésére.


Nem csupán informatikai fejlesztés



A HR Felhő kollégáink tizenöt év alatt összegyűjtött tapasztalataira, szakmai tudására épül; nem az embert helyettesíti, hanem pont azokat a tevékenységeket végzi el, amelyekhez a folyamatban nem szükséges a szakember, így a HR-es tud a minőségi munkákra koncentrálni.

A HR FELHŐ rendszere a cégünk által üzemeltetett dedikált szerveren fut - ezért is szerepel a rendszer nevében a "felhő" szó. A HR Felhő tehát a napjainkban egyre inkább teret hódító "Cloud Computing" technológiáját használja, azaz a rendszer bevezetése esetén a partnereinknek nem kell költséges beruházásokban gondolkodnia: biztosítjuk a szervert, a sávszélességet, a rendszert, a folyamatos fejlesztéseket, rendszerfelügyeletet. Maximális adatbiztonság mellett gondoskodunk az adatok meglétéről. Dedikált szerverünket a legmagasabb technikai színvonalú szerverparkban, „real-time” mentéssel üzemeltetjük, továbbá folyamatos online support-ot is biztosítunk.


Kinek ajánljuk a HR Felhő toborzási-kiválasztási szoftverét?


  • Azoknak, akik saját pályázói adatbázist kívánnak kiépíteni,
  • Azoknak, akik minimalizálni szeretnék az adminisztrációra fordított időt és költségeket,
  • Azoknak, akiknek fontos, hogy az álláskeresők részére mindig adjanak visszajelzést pályázatuk sorsáról.


    Mire használható a HR Felhő?


  • saját, önálló karrierportál üzemeltetésére, vagy álláshirdetések egyszerű feladására a vállalati weblap „Karrier” rovata alá
  • jelöltadatbázis építés szakterületekre/pozíciókra specializálódva
  • gyors kulcsszavas és/vagy opcionális keresési lehetőség a jelöltek anyagai között (csatolt állományokban/önéletrajzokban is!)
  • jelölteknek kiküldhető szakmai kérdőív, nyelvi teszt, vagy előszűrő kérdéssor szerkesztése, és automatikus kiértékelése
  • interjú időpontok szervezése, jelöltinterjúk leigazolása, jelentéskészítés, riportolás
  • jelöltek tömeges kiértesítése (például lemondások kezelése)
  • adminisztráció, jelölt feljegyzések iktatása
  • testre szabott modulok

    A HR Felhő használatával tehát bizonyítottan a toborzási-kiválasztási feladatokra fordított munkaidőnek akár a fele is megtakarítható. Rendszerünk olyan eszköz lehet a HR osztály kezében, amelynek segítségével a fontos és/vagy sürgős munkatárs keresések teljesítésének ideje lényegesen lerövidül, nyomon követhetővé válik és maximálisan adminisztrálható.


    Kapcsolatfelvétel, személyes bemutató, vagy demó hozzáférés kérése:



    Beck & Partners Kft.
    [email protected]
    www.hrfelho.hu
    • 2024.05.23Külföldiek foglalkoztatása Magyarországon – Dr. Fehér Dániel Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismeretiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
    • 2024.05.24Kiváló vezető képzés Tanteremben, 6 képzési napon, 4 szakmai vezetőtől tanulhat kis létszámú csoportban alap vezetői kompetenciákat, hogy HR vezetőként is versenyképes legyen! Most 15% kedvezmény!info button Részletek ticket button Jegyek
    • 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat.info button Részletek ticket button Jegyek
    • 2024.06.13Tudatos delegálás - vezetői tréning Programunk két fontos vezetői készség fejlesztésére irányul. Az egyik a tudatos delegálás, mint elengedhetetlen vezetői időfelszabadító, munkatárs-fejlesztő készség, a másik az ehhez szükséges asszertív kommunikáció, amely ezt a folyamatot segíti.info button Részletek ticket button Jegyek
    További cikkek
    A teljesítményértékelés digitalizálása: Hogyan változtatják meg a digitális eszközök a teljesítményértékelési folyamatokat?

    A teljesítményértékelés a legtöbb vállalat számára alapvető folyamat. Azonban a digitalizáció terjedésével, egyre nagyobb népszerűségnek... Teljes cikk

    Több mint 27 éves HR vezetői tapasztalatát viszi be a Corvinus képzésébe

    Jakobsen Petra HR tanácsadóval, a Flow Consulting HR üzletágának vezetőjével a teljesítményértékelés változásáról, a HR analitika üzleti... Teljes cikk