kapubanner for mobile
Megjelent: 5 éve

Átadta budapesti ügyfélszolgálati központját az Emirates

Thierry Antinori, a dubaji légitársaság kereskedelmi vezérigazgató-helyettese a megnyitón elmondta, Európában ez a második, a világon pedig a hetedik szolgáltató központjuk, ezekben világszerte 2200-an dolgoznak. Budapestre tíz európai és észak-afrikai város közül esett a választás.


Karen Bell-Wright, a szolgáltató központokért felelős alelnök elmondása szerint a manchesteri központtal közösen kilenc országért felelősek, és az első időben az egyszerűbb, a foglalással kapcsolatos hívásokat fogadják Budapesten. A központban mintegy harmincan dolgoznak, de egy év alatt a létszám háromszázra nő a tervek szerint. Az alelnök az MTI kérdésére válaszolva elmondta, hogy a munkatársak kiképzése mintegy hat hetet vesz igénybe. Jelezte, hogy mind a hét központjuk folyamatos kapcsolatban van egymással, a feladatokat probléma és kompetencia szerint osztják ki.


2013-ban 22,5 milliárd dollár árbevétel mellett 887 millió dollár nyereséget ért el a társaság, 44,5 millió utast szállított 80 százalékos átlagos töltöttséggel. Mintegy 52 ezer alkalmazottat foglalkoztatnak, köztük 171 magyar munkavállalójuk van, ebből 124 légiutas-kísérő, 9 pilóta. (MTI)


2014. október 28.

  • 2024.05.23Külföldiek foglalkoztatása Magyarországon – Dr. Fehér Dániel Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismeretiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.24Kiváló vezető képzés Tanteremben, 6 képzési napon, 4 szakmai vezetőtől tanulhat kis létszámú csoportban alap vezetői kompetenciákat, hogy HR vezetőként is versenyképes legyen! Most 15% kedvezmény!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.13Tudatos delegálás - vezetői tréning Programunk két fontos vezetői készség fejlesztésére irányul. Az egyik a tudatos delegálás, mint elengedhetetlen vezetői időfelszabadító, munkatárs-fejlesztő készség, a másik az ehhez szükséges asszertív kommunikáció, amely ezt a folyamatot segíti.info button Részletek ticket button Jegyek