Keresik a legszebb hangú ügyfélszolgálatost
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) Contact center tagozata harmadik alkalommal hirdette meg a Call Center Hangszépségversenyt, idén külön női és férfi hangokat is díjaznak - írják közleményükben.
A versenyen a hazai piacon tevékenykedő call-center cégek, azok munkatársai, valamint bármely, telefonos ügyfélszolgálattal rendelkező intézmény és annak dolgozói vehetnek részt.
Az idei megmérettetésen a szabadon választott szöveg helyett Pion István slammer, költő írását kell hanganyagként rögzíteni, és elküldeni a nevezéshez október 10-ig.
A beérkezett hanganyagokat elsőként egy szakmai zsűri bírálja el: kiválasztják a tíz legszebb férfi és női hangot, a végső győztesről pedig közönségszavazás dönt a Kreatív Online felületén - olvasható az anyagban.
A zsűri tagjai:
A nyertesek kétszemélyes wellness hétvégét nyernek. A nyerteseket november 13-án, a Lollipop díjátadóján hirdetik ki.
További részletek és jelentkezés a verseny oldalán: http://dimsz.hu/hangszepsegverseny/
- 2024.05.23Külföldiek foglalkoztatása Magyarországon – Dr. Fehér Dániel Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismeretiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni. Részletek Jegyek
- 2024.05.24Kiváló vezető képzés Tanteremben, 6 képzési napon, 4 szakmai vezetőtől tanulhat kis létszámú csoportban alap vezetői kompetenciákat, hogy HR vezetőként is versenyképes legyen! Most 15% kedvezmény! Részletek Jegyek
- 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat. Részletek Jegyek
- 2024.06.13Tudatos delegálás - vezetői tréning Programunk két fontos vezetői készség fejlesztésére irányul. Az egyik a tudatos delegálás, mint elengedhetetlen vezetői időfelszabadító, munkatárs-fejlesztő készség, a másik az ehhez szükséges asszertív kommunikáció, amely ezt a folyamatot segíti. Részletek Jegyek
A vállalkozások öt kategóriában pályázhatnak a díjra. Teljes cikk
Az EU Sokszínűségi Hónap minden májusban a méltányos munkakörnyezet megteremtését hivatott előmozdítani egy minél inkább egyenlő esélyeken... Teljes cikk
340 milliárd forintnyi pályázat indul csütörtökön az egyetemek számára tudományos és innovációs parkok létrehozására - jelentette be Hankó... Teljes cikk
- Melyek a legnagyobb üzleti szolgáltatóközpontok? - Itt a lista 4 hónapja
- Z generáció megtartása, rugalmas munka: ilyen volt 2023 az üzleti szolgáltató központoknál 5 hónapja
- A 10 leggyorsabban növekvő HR toborzási szolgáltató: itt a HR Portál - OPTEN listája 8 hónapja
- Munkaerőpiaci kilátások és karrierlehetőségek a 21. században: egy átfogó áttekintés 11 hónapja
- A mesterséges intelligencia sem tudja kiszorítani az élő munkaerőt a telefonos ügyfélszolgálatokból 11 hónapja
- Ezreket képzett át call centeresből lakberendezési tanácsadóvá az IKEA 12 hónapja
- Fejlődniük kell a BSC-knek munkaerő-megtartásban 12 hónapja
- Átadták, így néz ki a Kostal új budapesti irodája - képekkel 1 éve
- Önálló vállalatot alapít az Audi Hungaria a Shared Competence Center szolgáltatásai számára 1 éve
- The business service sector offers long-term career paths 2 éve
- Közel tízezer négyzetméteres irodaházat újított fel a Hell-csoport Miskolcon 2 éve