Hírnév alapján választanak munkahelyet a legjobb MBA-végzősök
Az MBA-végzősök álláspályázataik előtt alaposan tájékozódnak a megcélzott vállalat hírnevéről, ugyanis a társadalmi felelősségvállalásban kedvezőtlen imázsú cégek iránt kevesebben érdeklődnek.
E szerint a feltörekvő piacokon lévő munkahelyektől - így Kelet-Európától, ezen belül is Oroszországtól, valamint a Közel-Kelettől és Dél-Ázsiától - ódzkodnak a MBA-s képzésben legjobb eredményeket elérő végzősök. Ugyanez érvényes számos olyan iparágra, amelyek termékeik miatt könnyebben támadhatók, közvéleménybeli megítélésük sok esetben ellentmondásos. Ilyenek az alkoholt, a dohány- vagy a vegyipari termékeket gyártók, illetve nagyban forgalmazók.
A Hill & Knowlton összefoglalója arra is rámutat, hogy az Enron- és WorldCom-botrányok esettanulmányain "nevelkedett" MBA-végzettségű álláskeresők kínosan ügyelnek arra, hogy tartósan jó hírnevű vállalatnál kezdjék el pályafutásukat, és a választásban egyre nagyobb szerepet játszik a vállalat társadalmi felelősségvállalási stratégiája, illetve gyakorlata.
A Net Impact nonprofit szervezet és az Ellen Weinreb csr-állásokra specializálódott fejvadász cég tapasztalatai szerint az elmúlt három és fél évben harmadával nőtt a csr-érintettségű állásokra beadott, MBA-végzettségű pályázatok száma. A csr-en belül elsősorban a környezetvédelemhez kapcsolódó pozíciók népszerűek.
Napi Gazdaság
- 2024.05.16Atipikus foglalkoztatási formák – Dr. Bankó Zoltán Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni Részletek Jegyek
- 2024.05.24Kiváló vezető képzés Tanteremben, 6 képzési napon, 4 szakmai vezetőtől tanulhat kis létszámú csoportban alap vezetői kompetenciákat, hogy HR vezetőként is versenyképes legyen! Most 15% kedvezmény! Részletek Jegyek
- 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat. Részletek Jegyek
A mobiltelefonos fizetés leginkább a fiatal felnőttek körében jellemző. Teljes cikk
Az Egyesült Államokban tízből négy pedagógus a kiégés tüneteivel küzd, az európai tanároknak pedig közel fele kisebb vagy nagyobb fokú stresszt... Teljes cikk
A program keretében kialakított szállásokon legalább ötven százalékban magyar embert kell elszállásolni. Teljes cikk
- Sok vállalat a HR-re bízza a társadalmi felelősségvállalást, de forrást nem igazán ad hozzá 6 hónapja
- Íme a CSR Hungary Díj 2023-as díjazottjai 7 hónapja
- Hogyan alakítja át a gamification a CSR-t és növeli a globális tudatosságot? 9 hónapja
- Újabb megoldási javaslat érkezett az égető munkaerőhiányra 12 hónapja
- Mindenki a saját kiégéséért felelős 1 éve
- Egyre fontosabb a CSR, mégis keveset költenek rá a magyar vállalatok 1 éve
- A pozitív társadalmi szerepvállalás legalább olyan fontos, mint a profit 2 éve
- Elindult az idei CSR Tudatossági Hét 2 éve
- Kiteljesedési lehetőséget, boldogságot és rugalmasságot várnak a fiatalok a cégektől 2 éve
- Vállalati mentorként segítene a Decathlon 3 éve
- Így ugrott szintet a Takarékbank employer brandingben 3 éve