Ha társadalmi célokat támogat, lehet drágább
Magyarországon száz vásárlóból negyvenhárman hajlandók többet is fizetni azért a termékért, amelynek előállítója nyereségéből társadalmi célokat támogat, az európai átlag 36 százalék a Nielsen felmérése szerint.
Az MTI-hez kedden eljutatott közlemény szerint a magyar fogyasztók 31 százaléka a felmérés előtti hat hónapban vett legalább egy árucikket vagy szolgáltatást olyan cégtől, amelyikről tudta, hogy közvetlenül juttat pénzt társadalmi törekvésekre, az európai átlag 27 százalék.
A felmérés készítői szerint e két adat arra utal, hogy magyar vásárlók pozitívabban viszonyulnak a vállalatok társadalmi célokat támogató programjaihoz mint az európai átlag.
A felmérésből kiderült azt is, hogy földrajzilag jelentősen eltér a fogyasztók véleménye, például a Fülöp-szigetek, Thaiföld és Indonézia válaszadóinak kimagaslóan magas aránya, több mint kétharmada, Indiában pedig háromnegyede mondja, hogy hajlandó magasabb árat adni társadalmi felelősséget vállaló cégek áruiért.
- 2024.05.14Mesterséges intelligencia használata a marketing munkában Képzésünk célja, hogy bemutassuk 2024-ben mi mindenre képes a mesterséges intelligencia, használata mennyire meg tudja könnyíteni a marketing szakemberek - vagy erre a pályára készülők - munkáját. A képzés során a résztvevő megtanulja, hogy milyen kiaknázatlan lehetőségek rejlenek a mesterséges intelligenciában. Ezen túl megtanulja, hogy a különböző AI eszközöket milyen stratégiai kombinációban érdemes használni a lehető legnagyobb hatékonyság elérése érdekében. Részletek Jegyek
- 2024.05.16Atipikus foglalkoztatási formák – Dr. Bankó Zoltán Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni Részletek Jegyek
- 2024.05.24Kiváló vezető képzés Tanteremben, 6 képzési napon, 4 szakmai vezetőtől tanulhat kis létszámú csoportban alap vezetői kompetenciákat, hogy HR vezetőként is versenyképes legyen! Most 15% kedvezmény! Részletek Jegyek
- 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat. Részletek Jegyek
Vádat emelt a Kecskeméti Járási Ügyészség két férfi ellen, akik munkaszerződés és munkavédelmi oktatás nélkül foglalkoztattak egy 15 éves... Teljes cikk
A Tatabányai Járási Ügyészség súlyos testi sértés bűntette miatt nyújtott be vádiratot azzal a férfival szemben, aki tréfából meggyújtotta... Teljes cikk
A háztartásban és a gyereknevelésben végzett munkát, melyet gyakran "láthatatlan munkaként" is emlegetnek, ritkán lehet pénzbeli fizetésre váltani.... Teljes cikk
- Minden ünnepek előtti és közötti munkanapon várják a véradókat 5 hónapja
- Lesújtó eredmények: három iskolaévnyi előnyt jelent a családi háttér Magyarországon 6 hónapja
- Sok vállalat a HR-re bízza a társadalmi felelősségvállalást, de forrást nem igazán ad hozzá 6 hónapja
- Íme a CSR Hungary Díj 2023-as díjazottjai 7 hónapja
- Egyre több töltőállomás telepítésére van szükség 8 hónapja
- Ezért érdemes mennyezeti ventilátort használni! 8 hónapja
- Megrepedt a kulacs? Szakszerűen szeretnénk tisztítani? Mindkettőre van megoldás! 8 hónapja
- Fizethetek Szép kártyával Ofotértben? 9 hónapja
- Hogyan alakítja át a gamification a CSR-t és növeli a globális tudatosságot? 9 hónapja
- Hogyan találjuk meg a számunkra legideálisabb búvárszivattyút? 10 hónapja
- Újabb megoldási javaslat érkezett az égető munkaerőhiányra 12 hónapja