kapubanner for mobile
Megjelent: 14 éve

Dr. Schönek Zoltán, a Hungarocontrol Magyar Légiforgalmi Szolgálat Zrt. HR igazgatója

Dr. Schönek Zoltán 2007-től vezeti a HungaroControl Magyar Légiforgalmi Szolgálat Zrt. HR osztályát. Ő vezette be a teljesítményértékelési rendszert, alakította ki a hosszú távú bér-megállapodási és létszámtervezési rendszert és szervezte át a HR osztályt és alakította ki a generalista-specialista rendszert.

Schönek Zoltán 1974. május 3-án született Budapesten. Nős.

A szakember a Teleki Blanka Gimnáziumban érettségizett 1992-ben, első diplomáját az Államigazgatási Főiskola igazgatásszervezői szakán szerezte 1996-ban, jogász diplomáját pedig a Pécsi Tudományegyetemen (a korábbi Janus Pannonius tudományegyetem jogutód intézménye) vehette át 2001-ben. Ezt követően a CEU Business School HR leadership kurzusán kamatoztatta tovább ismereteit.

A szakember alapfokú jegyeladási ismeretekkel rendelkezik, részt vett továbbá a Malév utassszolgálati valamint az SHL "Tesztek a munka világában" tanfolyamán, emellett regisztrált tesztfelvételi- és kiértékesítési jogosultságot is szerzett.

Tárgyalóképes angol nyelvtudással rendelkezik.


Felfelé ívelő karrierút a Malév szolgálatában



Pályafutását a Malév Rt.-nél kezdte 1992-ben. Egy évig az Utasforgalmi Osztályon dolgozott, 1993 és 1996 között pedig a földi utaskiszolgálás szakterületi igazgatójának munkáját segítette mint munkatárs, később pedig mint főmunkatárs. Ezt követően rövid ideig folyamat és minőségellenőrzési, valamint munkaszervezési feladatokat látott el a vállalatnál.

Zoltán 2006 és 2007 között a Malév GH Földi Kiszolgáló Zrt. humánpolitikai vezetőjeként kialakította a társaság humán erőforrás szervezetét, stratégiáját, irányította a cég HR feladatait, folyamatait, de a toborzás-kiválasztás, a munkaerő-ellátás, az éves képzési terv kidolgozása, vezetői bónuszrendszer, valamint a dolgozói TÉR és prémiumrendszer működését is ő felügyelte. Schönek Zoltán nevéhez fűződik továbbá a szervezetfejlesztés, a személyügyi adminisztráció és a HR szervezet újraszervezése, a HR folyamatok kézikönyvének kidolgozása.

A szakember 2007-től vezeti a HungaroControl Magyar Légiforgalmi Szolgálat Zrt. HR osztályát, előbb osztályvezetőként, később mint igazgató. A szakember vezette be a teljesítményértékelési rendszert, ő alakította ki a hosszú távú bér-megállapodási és létszámtervezési rendszert és szervezte át a humán erőforrás osztályt és alakította ki a generalista-specialista rendszert.

A szakember feladatai közé tartozik a HR szervezet irányítása, a toborzás-kiválasztási folyamatok felügyelete, az üzleti tervezésben való részvétel, az érdekképviseleti kapcsolattartás, illetve a rendezett munkaügyi kapcsolatok fenntartása, a HR stratégia kialakítása, cafeteria-rendszer karbantartása, de HR és munkajogi kérdésekben is ő az, akihez fordulhatnak a vezetők.
  • 2024.05.23Külföldiek foglalkoztatása Magyarországon – Dr. Fehér Dániel Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismeretiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.24Kiváló vezető képzés Tanteremben, 6 képzési napon, 4 szakmai vezetőtől tanulhat kis létszámú csoportban alap vezetői kompetenciákat, hogy HR vezetőként is versenyképes legyen! Most 15% kedvezmény!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.13Tudatos delegálás - vezetői tréning Programunk két fontos vezetői készség fejlesztésére irányul. Az egyik a tudatos delegálás, mint elengedhetetlen vezetői időfelszabadító, munkatárs-fejlesztő készség, a másik az ehhez szükséges asszertív kommunikáció, amely ezt a folyamatot segíti.info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Koscsóné Kolkopf Judit, a Józsefvárosi Egyesített Bölcsődék vezetője

„Az Év Felelős Foglalkoztatója 2017” pályázat nyertese a közszféra szervezetei kategóriájában a Józsefvárosi Egyesített Bölcsődék.... Teljes cikk

Arnhoffer András, az Észak-zalai Víz- és Csatornamű Zrt. elnök-vezérigazgatója

„Az Év Felelős Foglalkoztatója 2017” pályázat nyertese, az 51-500 főt foglalkoztató szervezetek kategóriájában, az Észak-zalai Víz- és... Teljes cikk

Bertók Attila, a Webstar Csoport cégvezetője

„Az Év Felelős Foglalkoztatója 2017” pályázat nyertese az 1-50 főt foglalkoztató szervezetek kategóriájában a Webstar Csoport Kft. Bertók... Teljes cikk