A cafeteria és a munkajog volt a sláger
Összességében színvonalas, hasznos, színes rendezvényként jellemezték az idei Personal Hungary Szakkiállítást az általunk megkérdezett HR-szakemberek. Ebben az évben 1700 érdeklődőt vonzott a kétnapos esemény, ahol 75 kiállító cég mutatkozott be.
A szakmabeliek többsége hasznosnak tartotta, hogy kilátogatott a Syma csarnokba, a Personal Hungary Szakkiállításra, hiszen több új szolgáltató céggel találkozhatott, sokan fel tudták mérni a piacot, megismerhették a jelenlegi problémákat és az új tendenciákat. A kiállítást sokan továbbra is kiváló fórumnak tartják arra, hogy a tanácsadó cégek személyesen találkozzanak a piac szereplőivel, mert a közvetlen, spontán találkozások sokszor gyümölcsözőbb együttműködéseket hozhatnak.
Legnagyobb érdeklődés a cafeteria és a munkajog terén történt változások iránt mutatkozott, a rendezvény egyébként e két slágertémát állította az előadások középpontjába, de a látogatók más hasznos információkat is beszerezhettek, így például, hogy miként lehet az interneten megjeleníteni a teljesítményértékelést, hogyan tud alkalmazkodni egy cég a tehetséges alkalmazottakhoz, illetve milyen problémákkal kell szembenézniük a környező országok HR szakembereinek. Az érdeklődők megismerhették az Országos HR Benchmark Felmérés erdeményeit, valamint a HR Portal tolmácsolásában azt is, hogyan látják magukat a HR-esek.
Volt, aki kifejezetten örült a sok álláshirdetési portálnak, de akadt olyan részt vevő is, aki csalódottságának adott hangot, mert úgy vélte, a rendezvény inkább az üzletről szól és kevésbé érzi hangsúlyosnak a szakmai programokat.
A szervezők elégedettek voltak az idei látogatottsággal, ebben az évben 1700-an voltak kíváncsiak az újdonságokra, és 75 kiállító jelent meg, közülük sokan most először. Több egészségügyi szolgáltató, hirdetési portál, cafeteriával foglalkozó cég is képviseltette magát, és már egy ügyvédi iroda is a kiállítók között szerepelt. Mint Réh Ágnes szervező a HR Portalnak elmondta, lassan tendencia, hogy egyre több fiatal látogatja a rendezvényt, amelynek nagyon örülnek, de a Personal Hungary továbbra is elsősorban a döntéshozókhoz kíván szólni. A szakma lassan azt is megtanulja, miként jelenjen meg egy ilyen szakkiállításon, amit jól jelzett, hogy a cégek szép, egyedi standokkal jelentek meg.
Az Action Zone, a Meeting Point valamint a gyakorlati fórumok is színes programokkal várták a szakembereket, és újdonság volt a PR-vita is. A jövőbeli tervekkel kapcsolatban Réh Ágnes elmondta, erősíteni szeretnének abban, hogy a klasszikus tanácsadókat is kicsalogassák a rendezvényre, illetve olyan témákat szeretnének felvenni a programok közé, amelyek az EU-s felzárkózásban is segítenek.
Szilágyi Katalin, HR Portal
Legnagyobb érdeklődés a cafeteria és a munkajog terén történt változások iránt mutatkozott, a rendezvény egyébként e két slágertémát állította az előadások középpontjába, de a látogatók más hasznos információkat is beszerezhettek, így például, hogy miként lehet az interneten megjeleníteni a teljesítményértékelést, hogyan tud alkalmazkodni egy cég a tehetséges alkalmazottakhoz, illetve milyen problémákkal kell szembenézniük a környező országok HR szakembereinek. Az érdeklődők megismerhették az Országos HR Benchmark Felmérés erdeményeit, valamint a HR Portal tolmácsolásában azt is, hogyan látják magukat a HR-esek.
Volt, aki kifejezetten örült a sok álláshirdetési portálnak, de akadt olyan részt vevő is, aki csalódottságának adott hangot, mert úgy vélte, a rendezvény inkább az üzletről szól és kevésbé érzi hangsúlyosnak a szakmai programokat.
A szervezők elégedettek voltak az idei látogatottsággal, ebben az évben 1700-an voltak kíváncsiak az újdonságokra, és 75 kiállító jelent meg, közülük sokan most először. Több egészségügyi szolgáltató, hirdetési portál, cafeteriával foglalkozó cég is képviseltette magát, és már egy ügyvédi iroda is a kiállítók között szerepelt. Mint Réh Ágnes szervező a HR Portalnak elmondta, lassan tendencia, hogy egyre több fiatal látogatja a rendezvényt, amelynek nagyon örülnek, de a Personal Hungary továbbra is elsősorban a döntéshozókhoz kíván szólni. A szakma lassan azt is megtanulja, miként jelenjen meg egy ilyen szakkiállításon, amit jól jelzett, hogy a cégek szép, egyedi standokkal jelentek meg.
Az Action Zone, a Meeting Point valamint a gyakorlati fórumok is színes programokkal várták a szakembereket, és újdonság volt a PR-vita is. A jövőbeli tervekkel kapcsolatban Réh Ágnes elmondta, erősíteni szeretnének abban, hogy a klasszikus tanácsadókat is kicsalogassák a rendezvényre, illetve olyan témákat szeretnének felvenni a programok közé, amelyek az EU-s felzárkózásban is segítenek.
Szilágyi Katalin, HR Portal
- 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni Részletek Jegyek
- 2024.05.14Mesterséges intelligencia használata a marketing munkában Képzésünk célja, hogy bemutassuk 2024-ben mi mindenre képes a mesterséges intelligencia, használata mennyire meg tudja könnyíteni a marketing szakemberek - vagy erre a pályára készülők - munkáját. A képzés során a résztvevő megtanulja, hogy milyen kiaknázatlan lehetőségek rejlenek a mesterséges intelligenciában. Ezen túl megtanulja, hogy a különböző AI eszközöket milyen stratégiai kombinációban érdemes használni a lehető legnagyobb hatékonyság elérése érdekében. Részletek Jegyek
- 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat. Részletek Jegyek
További cikkek
A magyarok 83 százaléka rossznak látja az ország gazdaság helyzetét
A felmérés szerint a magyarok 20%-a aggódik a munkanélküliség miatt. Teljes cikk
Az automatizálás és az AI terén is lemaradásban vannak a magyar cégek a nemzetközi átlagtól
A felmérés szerint a cégek 62 százaléka tervez foglalkozni a mesterséges intelligenciával a közeljövőben. Teljes cikk
Több ezer bölcsődei férőhely építése zajlik jelenleg is az országban
Magyarország kormánya a nemzetet a családokon keresztül látja, és büszke arra, hogy ma már több mint 30 támogatási forma és intézkedés segíti a... Teljes cikk
Kapcsolódó hírek
- Engedjük-e a főnököt tárgyalni? 2 hete
- Munkaviszonyba kell venni az ételfutárt vagy a taxist? 2 hete
- A SZÉP Kártya márciusban is népszerű fizetőeszköz volt 2 hete
- A vendégmunkások nem létező jogai, avagy mire mutat rá az Autoliv-gyárban folyó sztrájk? 3 hete
- Jogszabály-módosítással erősíti meg az EU a nem uniós munkavállalók jogait 3 hete
- Felvehetem-e titokban az üzleti tárgyaláson elhangzottakat? 4 hete
- How much does a failed recruitment cost? 1 hónapja
- Ekkora béremelést kapnak a kecskeméti Mercedes-gyár dolgozói 1 hónapja
- Félrement kapcsolat, avagy amikor rossz irányba mennek a dolgok 2 hónapja
- Megbízási szerződés vagy munkaszerződés? Megbízási jogviszony vagy munkaviszony? - így lehet eldönteni 2 hónapja
- A munkahelyi együttműködés 7 aranyszabálya 2 hónapja