Megjelent: 18 éve

Szeptemberben bővített a Praktiker

A Praktikernél szeptemberben kezdte meg működését a Praktiker Online elnevezésű telefonos ügyfélszolgálati rendszer, amely több milliós beruházás keretében valósult meg és a barkácsáruház-lánc hazai ügyfélközpontú fejlesztéseinek részeként kezdte meg működését.

Szeptember kezdte meg a működését a Praktiker új call centere, ahol az értékesítésre kerülő 70 ezer termékről és az azokhoz kapcsolódó szolgáltatásokról adnak tájékoztatást a barkácsáruház-lánc ügyfélszolgálatos munkatársai.

Mint arról Sáfrány Katalin marketingigazgató asszisztens portálunk számára beszámolt, "Call Centerünk 6 fő munkatárssal és 1 fő vezetővel jött létre. A 6 munkatársból 1 fő az M3-as, 1 fő pedig a Mester utcai áruházban dolgozott előtte is", míg a többi alkalmazottat újonnan vették fel call centeres munkakörök betöltésére. Az ügyfélszolgálati rendszer bevezetésével a Praktiker célja, hogy ügyfeleinek szeptembertől minden eddiginél hatékonyabb és gyorsabb tájékozódási lehetőséget biztosítson a széles termékskálán és szolgáltatási területeiken belül.
  • 2024.04.04Six Sigma Black Belt képzés 9 napos gyakorlatorientált, intenzív képzési program, amely készségszintre fejleszti a résztvevőket a 6 Sigma ismeretek elsajátításában, alapoktól a Green Belt ismereteken át magas szintű hatékonyságjavító projektek megvalósításáig. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.04.04Az Év Irodája Konferencia & Díjátadó Kíváncsi vagy, hogy kié lesz Az Év Irodája díj, érdekelnek a legmodernebb irodai megoldások, valamint a magyar és nemzetközi piacot meghatározó szakemberek tapasztalatai? Akkor ott a helyed! KIKET FOGUNK DÍJAZNI?info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.04.23Humán controlling mutatószámok a gyakorlatban A képzés célja: A HR munka modern személetének és mérésének, számításának gyakorlati ismerete. A humán controlling egyes eszközeit konkrét példákon mutatjuk be, a résztvevőkkel közösen értékeljük azok alkalmazását.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Kiábrándítóan lassan növekszik a női vezetők száma - mutatjuk, hogy befolyásolja ezt a rugalmas munkavégzés

Miközben a nők által betöltött felsővezetői pozíciók aránya világszerte 19,4%-ról 33,5%-ra nőtt két évtized alatt, a fejlődés... Teljes cikk

Hogyan építsük a vállalati kultúrát hibrid munkavégzés esetén?

A csapatépítés ösztönzésével, az eredmények jutalmazásával, a kommunikáció támogatásával és a munka-magánélet egyensúlyának... Teljes cikk

Így járulhat hozzá a HR a vállalati sikerhez: a HR-es mint az üzleti stratégiaalkotás résztvevője

A HR szakembereknek részt kell venniük az üzleti stratégiaalkotásban, ennek érdekében érdekében szükséges az üzleti gondolkodás fejlesztése, hogy... Teljes cikk

Kapcsolódó hírek