kapubanner for mobile
Megjelent: 10 éve

Keresik a legszebb hangú ügyfélszolgálatost

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) Contact center tagozata harmadik alkalommal hirdette meg a Call Center Hangszépségversenyt, idén külön női és férfi hangokat is díjaznak - írják közleményükben.

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség 2012-ben indította el a versenyt, és nem várt sikert aratott a kezdeményezés.

A versenyen a hazai piacon tevékenykedő call-center cégek, azok munkatársai, valamint bármely, telefonos ügyfélszolgálattal rendelkező intézmény és annak dolgozói vehetnek részt.

Az idei megmérettetésen a szabadon választott szöveg helyett Pion István slammer, költő írását kell hanganyagként rögzíteni, és elküldeni a nevezéshez október 10-ig.

A beérkezett hanganyagokat elsőként egy szakmai zsűri bírálja el: kiválasztják a tíz legszebb férfi és női hangot, a végső győztesről pedig közönségszavazás dönt a Kreatív Online felületén - olvasható az anyagban.

A zsűri tagjai:

  • Málhai Péter, a Virtual Call Center ügyfélszolgálati vezetője
  • Alföldy Katalin, a KPMG Tanácsadó Kft. ügyfélkapcsolat-kezelési csoportjának külső szakértője
  • Viniczai András, a Café Next innovációs igazgatója, valamint a DIMSZ elnökségének tagja
  • Szerényi Szabolcs, a Kreatív szerkesztője

    A nyertesek kétszemélyes wellness hétvégét nyernek. A nyerteseket november 13-án, a Lollipop díjátadóján hirdetik ki.

    További részletek és jelentkezés a verseny oldalán: http://dimsz.hu/hangszepsegverseny/
    • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
    • 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
    • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
    • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
    További cikkek
    Magyarország kiemelkedő üzletembereit díjazza az EY

    Az EY az Év Üzletembere díjra augusztus 10-ig lehet jelentkezni. Teljes cikk

    Képzési programot hirdet az EU újságíró-hallgatók és fiatal újságírók számára

    Az érdeklődők általános újságírás, sajtófotó és videós újságírás kategóriában pályázhatnak a felhívásra. Teljes cikk

    A Mol-csoport ismét elindítja regionális diplomás programját

    A Mol-csoport regionális diplomás programjában az idén 8 országban több mint 90 friss diplomást vesz fel, akik lehetőséget kapnak arra, hogy a régió... Teljes cikk